Ostukorv

Ostukorvis ei ole tooteid.

Aasta kokkuvõte 2022 - Aasta kokkuvõte 2022 - Aasta kokkuvõte 2022 - Aasta kokkuvõte 2022 - Aasta kokkuvõte 2022

Erkki

Corona ajajärgu järellaine aasta tõi meie lauale hulgaliselt uut hingamist ning põnevaid projekte. Suurema osa meie selle aasta projektidest olid erinevad veebid või online suunitlusega projektid, kuid loomulikult oli valikus ka mitmeid printi jõudnud töid ning loomulikult ka erinevate varasemate projektide kordustiraaže.

Branding

Leanest

Leanest on tarkvaraarendusettevõte, kust leiab mitmeid põnevaid programme ettevõtete tootmislahenduste või meeskonna manageerimiseks. Lisaks leiab nende valikust mitmeid tehisintellektil põnevaid optimeerimislahendusi – ühesõnaga palju põnevat, mis vajas värskemat, struktueeritumat lähenemist.

Meie poolelt brändile väike värskendus – logo uuendus, värvilahendus, illustratsioonid ning veebi uuendamine, millest juttu all veebilahenduste sektsioonis.

Loe rohkem portfooliost

Stafflogic

Stafflogic on Leanesti üks tooteid, mis keskendub töötajate manageerimisele ja haldamisele. Windowsi tööjaama põhine tarkvaralahendus on laialdaselt kasutusel ning võimaldab erinevaid lahendusi, mis sobituvad väikeettevõttest kuni korporatsioonini ning võimaldab mitmeid liidestusi tuntud raamatupidamis- ja müügitarkvaradega.

Meilt kerge facelift logole, korrigeeritud ning ühtlustatud värvid ning veebilahendus, millest juttu pisut allpool veebilahenduste juures.

Ida-Virumaa Omavalitsuste Liit

Ida-Virumaa Omavalitsuste Liit (IVOL) oli aastate jooksul sõltunud erinevatest suundadest, kuid ühtne visuaal liidul puudus. Nende soov oli olemuselt lihtne logolahend ning reeglistik, selle õigeks kasutamiseks.

IVOL, nagu nimigi ütleb, on Ida-Virumaa omavalitsuste koondorganisatsioon erinevate toetustegevuste rakendamiseks ning ühtsete haldusküsimuste lahendamiseks.

Logolahend koosneb Virumaa maakonna vapist ning sõnamärgist. Visuaalile omane sinine värv ning toetavate elementidena vapil kuvatud linnusemüür ning lõikuvad mõõgad.

Tori valla sisekommunkatsiooni sümbolid

Tori valla sisekommunikatsiooni tööriistakast sai mõnusalt värvikas ning mänguline, mida toetas nii Joonas Sildre llustratsioonidega loodud karakter kui ka valla visuaalile toetuvad värvid.

Tegime ka 2020. aastal sarnast projekti Keskkonnaministeeriumile, kus teemade kirjeldamiseks valmis neli visuaalsuunda.

Loe Tori projekti kohta rohkem portfooliost ning tutvu ka 2020. aastal tehtud sarnase lahendusega Keskkonnaministeeriumile.

Bon brändiuuendus

Väike brändivärskendus, mille peamine eesmärk oli võimekus avada uksi uutele turgudele, kuid teisest küljest vallandas see ka tegevuste jada, mida me koos kliendiga lahendasime pea terve aasta.

Mainitud värskendusele järgnes nimevahetus, uuenesid pakendite visuaalne loogika ning kogu ettevõtte visuaalkeel, alustades värvidest, tüpograafiast, mustritest, ikoonidest, messi- ja jaotmaterjalidest, reklaamidest ning lõpetades kodulehe ja sotsiaalmeediaga. Peame tõdema, et üllaltki ambitsioonikas plaan, kuid suures pildis oleme tänaseks seal, kus uus ning värske visuaalkeel saab turule tulla ning täielik tootevaliku ning erinevate värskendatud materjalid jõuavad avalikkuse ette 2023. aasta jooksul.

Kodulehed

Tartu uue identiteedi veebijuhis

CVI veeb oli väike osake AKU poolt loodud suurest Tartu linna visuaali muudatusest, kuid seevastu omab väike veeb suurt rolli erinevate osapoolte juures, kuna just seal paiknevad kõik uue visuaali kasutamiseks vajalikud materjalid.

Külasta lehte cvi.tartu.ee

Leanest

Väikse tutvustuse juba Leanestile tegime, seega nüüd rohkem veebist endast. Leanesti suurimaks väljakutseks oli klassikalises mõistes tootelehtede ühtse loogika väljatöötamine, mis aitaks lehekülastajal saada mugavalt toodete kohta esmase info, ülevaate nende võimalustest ning leiaks kergelt üles kontakti.

Iga tootegruppi ilmestab iseloomulikud illustratsioonid, mis koos kannavad edasi Leanesti visuaalset tervikut.

Loe rohkem portfooliost

Karmsund Group Estonia

Karmsund Group on Norra kinnisvaraettevõte, mis algupäraselt keskendus sadamate ning sealse taristu haldamisele. Eestis on suund olnud seni rohkem maismaal ning objektideks erinevad pinnad Harjumaal ning mujal Eestis.

Lõime neile kinnisvara objektide paremaks haldamiseks ja nende rendile orienteeritud veebikeskkonna ning uuendasime emafirmast tulnud identiteeti, et olla oma konservatiivses võtmes pisut särtsakam.

Külasta veebilehte karmsundgroup.ee

Tartu Ülikooli Akadeemiline Spordiklubi

Eesti suurim ja üks mainekamaid sporiklubisid pöördus meie poole sooviga uuendada nende peamist kommunikatsioonikanalit. Veebi peamiseks ülesandeks oli valdkonnalehtede hea ülesehitus ning info leidmise parandamine.

Külasta lehte sport.ut.ee

Stafflogic veebiuuendus

Stafflogic on Leanesti tooteid, mis keskendub ettevõtete meeskonnahaldusele ning -planeerimisele. Windowsi tööjaamapõhine tarkvara on hulgaliste funktsioonidega ning võimaldab liidestust mitmete teiste süsteemidega.

Oluline tooteveebi juures oli senise loogika lihtsustamine, hea ülevaatlikkus programmi peamistest väärtustest ning pakutavate pakettide võrdluse võimaldamine.

Külasta veebilehte stafflogic.ee

Print

Wesse kataloog

Wesse kataloogi kolmas trükk sai endale juurde palju mahtu ning mitmeid suurepäraseid projekte, mis annavad sellise mõnusa öökapiraamatuna kena ülevaate Wesse tegemistest.

108 lehekülge suurepäraseid projekte läbi aegade. Sisu ja kaaned Olin Desgin Regular (150g ja 240g). Raamatule tugevuse andmiseks kasutasime lakaga pööratud servi (French flap) ning PUR liimköidet.

Minge Wesse Tallinna showroomi külla ning küsige üks raamat ka endale!

Riigi Kinnisvara aastaraamat 2021

Eelmise aasta aastaraamat sai sel korral purki aasta keskel ning sisaldas endast taaskord tavapäraseid Riigi Kinnisvara saavutusi ning graafikutsesse ning joonistesse vormitud numbrilisi lihtsustusi.

Selle aastane aastaraamat läbis ka kerge visuaalse uuenduse, et juba eos proovida ära mitmeid sisule orienteeritud lahendusi, mida uue aasta jaoks plaan hakata rakendama.

Pakend

Bon Vegan maitsepärm ja palju muud

Boni võiks sel aastal paigutada pea meie kõikidesse kategooriatesse, kuna töö mis me sel aastal koos ära tegime oli märkimisväärne.

Uutele turgudele minekuga muutus nende visuaalne identiteet, mille lõi suurepärase toiduvaldkonna pakendiekspert Koor. Aitasime uut visuaali rakendada, uuendada pakendeid, esitlusvahendeid, kataloogi ja mida kõike veel – sisuliselt oli soove pakketeibist pakenditeni ning ajakirjade reklaamist visiitkaartideni. Sekka natuke sotsiaalmeediat ning valgusreklaami.

Loomulikult oli projekte veel, pea igasse teemasse veel kümmekond. Sel aastal oli kõike külluses ning mitmed hetkel pooleli olevad liiguvad oma lõpuajaga juba 2023. aastasse.

Üleüldiselt meeletult töökas ja positiivne aasta. Aasta keskel uuendasime meie oma veebilehte, saime selle mõnusaks ning portfoolio ning teenuste põhiseks keskkonnaks, kus loomukult olulisel kohal ka huvipakkuvate teemadega blogi ja peagi avanev meie oma asjade e-pood.

Bring it on 2023!