Leanest bränding ja koduleht -
Leanest bränding ja koduleht -
Leanest bränding ja koduleht -
Leanest bränding ja koduleht -
Leanest bränding ja koduleht -
Leanest bränding ja koduleht -
Leanest bränding ja koduleht -

Leanest branding, illustrations and website

Leanest is colourful development company, focussing on optimising production or even staff. Besides optimising they are focussing on different AI solutions in production.

Client turned to us with a wish to update a website. After some while, offered some refreshed colours and typography and we end up updating whole identity. So now they have fully updated visual appearance, fresh look and ready to kick ass with their awesome products and services.

 

Klient
Leanest
Kuupäev
2022
Valdkonnad
Arendus WordPressileBrändi identiteetGraafiline disainIdentiteedi juhised
Koduleht
leanest.ee

Moderne ja funky, kuid samas rahulik ja viisakas

Projektile õige tüpograafia valimine pole kunagi lihtne, seda võib pidada isegi üheks olulisemaks teguriks terves brändi kontseptsiooni väljatöötamisel. Tekst on üks visuaalse identiteedi peamisi elemnte ning osa ettevõtte tuumast ning see nõuab erilist tähelepanu ning austust.

Valisime sobivaimaks Šveitsi fondilooja Grilli Type poolt loodud GT Flexaning kasutasime sealt Extended versiooniRegulari ja Boldi nii graagikal üldiselt, digil ning kodulehel.

Kirjatüübi leiate Grilli Type Foundry kodulehelt – GT Flexa Font Family

värrrrvid!

Statiline roheline – See brilljantne roheline sümboliseerib elektrit – see on värviskeemi kroon ning eristub muust värvipaletist, ehk isegi kohati silmale liiga teravate kontrastidena. Seetõttu kasutame staatikast pakatavat rohelist pigem graafika rõhuasetuste tõstmisel ning tekstides sõnumite eristamisega muust sisust.

Tumehall . Kasutasime musta asemel tumehalli, et sobitada seda kokku peamise rohelise elektritooniga. Tumehall on sügav ning rohelisega kõrvuti kasutades nõuab endale vähem tähelepanu kui seda oleks teinud must. Seepärast on tumehall alati toetavas rollis ning sekundeerib rohelise juures pigem partnerina.

Helehall – Helehall on alati tugivärv ning sellega eristame erinevaid alasid üldisest valgest taustast ning kasutame ka tekstide juures näiteks rohelisel või tumehallil taustal – jällegi põhjusel, kuna valge oleks olnud liialt konkureeriv.