Leanest bränding ja koduleht

Moderne ja funky, kuid samas rahulik ja viisakas

Projektile õige tüpograafia valimine pole kunagi lihtne, seda võib pidada isegi üheks olulisemaks teguriks terves brändi kontseptsiooni väljatöötamisel. Tekst on üks visuaalse identiteedi peamisi elemnte ning osa ettevõtte tuumast ning see nõuab erilist tähelepanu ning austust.

Valisime sobivaimaks Šveitsi fondilooja Grilli Type poolt loodud GT Flexaning kasutasime sealt Extended versiooniRegulari ja Boldi nii graagikal üldiselt, digil ning kodulehel.

Kirjatüübi leiate Grilli Type Foundry kodulehelt – GT Flexa Font Family

värrrrvid!

Statiline roheline – See brilljantne roheline sümboliseerib elektrit – see on värviskeemi kroon ning eristub muust värvipaletist, ehk isegi kohati silmale liiga teravate kontrastidena. Seetõttu kasutame staatikast pakatavat rohelist pigem graafika rõhuasetuste tõstmisel ning tekstides sõnumite eristamisega muust sisust.

Tumehall . Kasutasime musta asemel tumehalli, et sobitada seda kokku peamise rohelise elektritooniga. Tumehall on sügav ning rohelisega kõrvuti kasutades nõuab endale vähem tähelepanu kui seda oleks teinud must. Seepärast on tumehall alati toetavas rollis ning sekundeerib rohelise juures pigem partnerina.

Helehall – Helehall on alati tugivärv ning sellega eristame erinevaid alasid üldisest valgest taustast ning kasutame ka tekstide juures näiteks rohelisel või tumehallil taustal – jällegi põhjusel, kuna valge oleks olnud liialt konkureeriv.

PNL Engineers re-bränding

Paindlik tüpograafia

Selge sõnum nõuab selget ning paindlikku tüpograafiat. Valisime kena ning harmoonilise fondipere Play, mis on vabalt kasutatav Google Font valikus ning seda nii desktopi kui veebifondina. Visuaalis kasutasime peamiselt Regular ning Bold paksust, kui kliendi kasutada on terve Play fondipere.

PNLi tüpograafia kasutus on küllaltki lai, ulatudes nii digitaalsetele kanalitesse kui füüsilistele kandjatele (erinevad prindid, riietus, viidad jms). Sõnumite ja tekstimassivide eraldamiseks kasutasime erinevates visuaalides tekste nii täidetult kui piirjoonega.

Play font Font Family (Google Fonts)

Kliendi tagasiside

Meie varasem visuaalne identiteet vajas värskendust, Sviiter tegi selle ära! Sviitri meeskond koondas meie mõtted, lõi uue visuaali ja andis sellel sisu. Tajusime koheselt koostöö alguses sõbraliku õhkkonda, mis andis kindluse Sviitriga ka tulevasi ideid koos ellu viia.

Andre Remsel PNL Insenerid

Xolo küsitluse tagasiside ja Hispaania turu värbamiskampaania

Xolo – sinu äri lihtsustamise nimel!

Nad on aidanud talendikaid professionaale nende finantstegevuste toimetamisel aastast 2015. Selle aja jooksul on nad mõistnud, et edu ei saavutata alati pikaajaliste plaanide ning eesmärkidega vaid ka väikestele detailidele tähelepanu pöörates.

Xolo üksikettevõtjatele – igapäevane raamatupidamine, arvete saatmine, maksude manageerimine ning tugi rahvusvahelise äri rajamisel.

Või palka endale partner 186 riigist ning jäta oma äri finantside manageerimine Xolo ülesandeks. Tugev vabakutseliste võrgustik üle maailma aitab äridel jõuda oma eesmärkideni hetkedega, palka endale sobivad partnerid 10 minutiga ning tasu neile läbi Xolo ühe koondarvega.